ZAPROSZENIE
Drodzy klubowicze i inni nasi sympatycy,
Ostateczny termin wpłat – Rajd Brontozaura – zbliża się nieubłaganie dlatego nie czekajcie już ani chwili dłużej!
Zgłaszajcie swój udział, wpłacajcie i przyjeżdżajcie!
Dla wszystkich spóźnialskich: wpłaty dokonane przez weekend będziemy jeszcze księgować w poniedziałek 12 września.
A teraz garść informacji nt. przygotowanych dla Was tras zgodnie z wcześniejszą obietnicą.
Mamy w planie 2 trasy:
- trasa nr 1 „Dla żądnych zwiedzania”, poprowadzi Zbyszek Gregorkiewicz.
Przebieg trasy: Sominy – Koźlice – Studzienice – Kostki – Ugoszcz – Udorpie – Bytów – Mądrzechowo – Ząbinowice – Rabacino – Osława Dąbrowa – Sominy
Łączna długość trasy ok. 45 km
Na trasie czeka Was wiele atrakcji turystycznych, w tym zwiedzanie Bytowa z jego licznymi zabytkami - trasa nr 2 „Na łonie natury”, poprowadzi Marek Romańczuk
Przebieg trasy: Sominy – Przymuszewo – Wysoka Zaborska – Leśno – Rez. Kręgi Kamienne w Leśnie – Kaszuba – Parzyn – Przymuszewo – Skoszewo – Sominy
Łączna długość trasy ok. 35 km
Na trasie m.in. drewniany kościół w Leśnie oraz Rez. Kręgi Kamienne
Serdecznie zapraszamy na rajd „BRONTOZAURA“, który odbędzie się w dniach
30.09 – 02.10.2016 r. w ośrodku „Kaszubski Bór” w Studzienicach www.kaszubskibor.pl
PROGRAM RAJDU:
30 września PIĄTEK
od 16.00 Zakwaterowanie
20.00 Ognisko z kiełbaskami
1 październik SOBOTA
9.00 Śniadanie
10.30 Przewidujemy 2 warianty tras (dłuższą i krótszą) do wyboru w zależności od pogody, dyspozycji fizycznej uczestników i innych nieprzewidywalnych czynników. Informacja o trasach pojawi się na początku września
17.00 Obiadokolacja
20.00 Ognisko z konsumpcją (w tym dzik)
2 października NIEDZIELA
9.00 Śniadanie
11.00 Krótka wycieczka rowerowa (lub spacer)
Uwaga: w niedzielę nie jest przewidziany obiad
ZAKWATEROWANIE:
Oferta zakwaterowania opiera się na 2 typach domków: jedne to 6-osobowe, piętrowe domki typu „Wieżyca”, drugie to domki 4-osobowe typu „Standard”. Każdy domek typu „Standard” posiada dwie niezależne sypialnie oraz pełen węzeł sanitarny. Na wyposażeniu wszystkich domków znajdują się: niezależne elektryczne ogrzewanie, telewizor, lodówka, czajnik elektryczny, podstawowe naczynia oraz meble ogrodowe (przed domkiem). W każdym domku jest pościel dla wszystkich nocujących osób. Nie ma ręczników. Domki 6-osobowe typu „Wieżyca” mają identyczne podstawowe wyposażenie jak domki typu „Standard”, różnią się tym, że dwie sypialnie są zlokalizowane na piętrze. Na parterze znajduje się salon, aneks kuchenny i łazienka. We wszystkich domkach jest ciepła i zimna woda.
KOSZT UCZESTNICTWA:
Opcja pełna (piątek-niedziela)
250 zł / osoba dorosła, 190 zł / dziecko do lat 12 korzystające z własnego łóżka (2 noclegi, 2 ogniska, 2 śniadania, obiadokolacja w sobotę), 115 zł / dziecko do lat 12 tylko wyżywienie, korzystające z łóżka rodziców.
Opcja skrócona (sobota-niedziela)
150 zł / osoba dorosła, 110 zł / dziecko do lat 12 korzystające z własnego łóżka (1 nocleg, 1 obiadokolacja, 1 ognisko, 1 śniadanie), 75 zł / osoba dziecko do lat 12 tylko wyżywienie, korzystające z łóżka rodziców
Pobyt dzieci do lat 2 gratis
WAŻNE:
Konieczna rezerwacja do 10 września na adres e-mail: mbadochaduda@gmail.com lub telefonicznie/sms 503-482-849 (po 15.08.2016).
Pełna wpłata w terminie do 10 września na konto: 81 2490 0005 0000 4000 1528 6074 Małgorzata Badocha-Duda
Do zobaczenia!
Organizatorzy:
Małgorzata Badocha-Duda
tel. 503-482-849
mbadochaduda@gmail.com
Marek Romańczuk
tel. 502-287-155
ro_mar@poczta.fm
Zbyszek Gregorkiewicz
tel. 600-032-307
sep4444@wp.pl