Czas na Rajd Brontozaura 2016!

ZAPROSZENIE

Drodzy klubowicze i inni nasi sympatycy,
Ostateczny termin wpłat – Rajd Brontozaura – zbliża się nieubłaganie dlatego nie czekajcie już ani chwili dłużej!

Zgłaszajcie swój udział, wpłacajcie i przyjeżdżajcie!
Dla wszystkich spóźnialskich: wpłaty dokonane przez weekend będziemy jeszcze księgować w poniedziałek 12 września.

A teraz garść informacji nt. przygotowanych dla Was tras zgodnie z wcześniejszą obietnicą.
Mamy w planie 2 trasy:

  •  Trasa 1 tamtrasa nr 1 „Dla żądnych zwiedzania”, poprowadzi Zbyszek Gregorkiewicz.
    Przebieg trasy: Sominy – Koźlice – Studzienice – Kostki – Ugoszcz – Udorpie – Bytów – Mądrzechowo – Ząbinowice – Rabacino – Osława Dąbrowa – Sominy
    Łączna długość trasy ok. 45 km
    Na trasie czeka Was wiele atrakcji turystycznych, w tym zwiedzanie Bytowa z jego licznymi zabytkami
  • trasa nr 2 „Na łonie natury”, poprowadzi Marek Romańczuk
    Przebieg trasy: Sominy – Przymuszewo – Wysoka Zaborska – Leśno – Rez. Kręgi Kamienne w Leśnie – Kaszuba – Parzyn – Przymuszewo – Skoszewo – Sominy
    Łączna długość trasy ok. 35 km
    Na trasie m.in. drewniany kościół w Leśnie oraz Rez. Kręgi Kamienne

Serdecznie zapraszamy na rajd „BRONTOZAURA“, który odbędzie się  w dniach
30.09 – 02.10.2016 r. w ośrodku „Kaszubski Bór” w Studzienicach www.kaszubskibor.pl

PROGRAM RAJDU:

30 września PIĄTEK
od 16.00 Zakwaterowanie
20.00 Ognisko z kiełbaskami

1 październik SOBOTA
  9.00 Śniadanie
10.30 Przewidujemy 2 warianty tras (dłuższą i krótszą) do wyboru w zależności od pogody, dyspozycji fizycznej uczestników i innych nieprzewidywalnych czynników. Informacja o trasach pojawi się na początku września
17.00
Obiadokolacja
20.00 Ognisko z konsumpcją (w tym dzik)

2 października NIEDZIELA
  9.00 Śniadanie
11.00 Krótka wycieczka rowerowa (lub spacer)

Uwaga: w niedzielę nie jest przewidziany obiad

ZAKWATEROWANIE:

Oferta zakwaterowania opiera się na 2 typach domków: jedne to 6-osobowe, piętrowe domki typu „Wieżyca”, drugie to domki 4-osobowe typu „Standard”. Każdy domek typu „Standard” posiada dwie niezależne sypialnie oraz pełen węzeł sanitarny. Na wyposażeniu wszystkich domków znajdują się: niezależne elektryczne ogrzewanie, telewizor, lodówka, czajnik elektryczny, podstawowe naczynia oraz meble ogrodowe (przed domkiem). W każdym domku jest pościel dla wszystkich nocujących osób. Nie ma ręczników. Domki 6-osobowe typu „Wieżyca” mają identyczne podstawowe wyposażenie jak domki typu „Standard”, różnią się tym, że dwie sypialnie są zlokalizowane na piętrze. Na parterze znajduje się salon, aneks kuchenny i łazienka. We wszystkich domkach jest ciepła i zimna woda.

KOSZT UCZESTNICTWA:

Opcja pełna (piątek-niedziela)
250 zł / osoba dorosła, 190 zł / dziecko do lat 12 korzystające z własnego łóżka (2 noclegi, 2 ogniska, 2 śniadania, obiadokolacja w sobotę), 115 zł / dziecko do lat 12 tylko wyżywienie, korzystające z łóżka rodziców.

Opcja skrócona (sobota-niedziela)
150 zł / osoba dorosła, 110 zł / dziecko do lat 12 korzystające z własnego łóżka (1 nocleg, 1 obiadokolacja, 1 ognisko, 1 śniadanie), 75 zł / osoba dziecko do lat 12 tylko wyżywienie, korzystające z łóżka rodziców

Pobyt dzieci do lat 2 gratis

WAŻNE:
Konieczna rezerwacja do 10 września na adres e-mail: mbadochaduda@gmail.com lub telefonicznie/sms 503-482-849 (po 15.08.2016).

Pełna wpłata w terminie do 10 września  na konto:  81 2490 0005 0000 4000 1528 6074 Małgorzata Badocha-Duda

Do zobaczenia!

Organizatorzy:

Małgorzata Badocha-Duda
tel. 
503-482-849
mbadochaduda@gmail.com

Marek Romańczuk
tel. 
502-287-155
ro_mar@poczta.fm

Zbyszek Gregorkiewicz
tel. 
600-032-307
sep4444@wp.pl

Scroll to Top